Vaasan palvelupisteessä asiointi 12.10.–6.11.2020 vain ajanvarauksella

Muuttuneen koronatilanteen vuoksi Vaasan asiakaspalvelupiste on siirtynyt 12.10.–6.11.2020 väliseksi ajaksi palvelemaan asiakkaita vain ajanvarauksella.

Suosittelemme asioimaan Maanmittauslaitoksen kanssa puhelimitse tai käyttämään sähköisiä asiointipalveluja. Jos asiointisi ei onnistu sähköisten palvelukanaviemme avulla, voit varata ajan soittamalla puhelinpalveluumme.

Otathan huomioon, että palveluajat järjestetään palvelupisteen aukioloaikojen puitteissa ja ajanvaraus ei välttämättä onnistu samalle päivälle.

Asiakaspalvelumme palvelee sähköisesti ja puhelimitse ma-pe klo 9–16.15.

  • Puhelin 029 530 1110 (suomeksi) tai 029 530 1120 (ruotsiksi). Soittaminen maksaa soittajan oman liittymäsopimuksen mukaisen paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun.
  • Voit ottaa meihin yhteyttä myös Chat-palvelumme kautta ma-pe klo 9–15:30. Chat-palvelumme löydät etusivun oikeasta ala-laidasta.
  • Sähköinen yhteydenotto lomakkeella
  • Sähköposti asiakaspalvelu@maanmittauslaitos.fi
  • Turvaviesti-palvelu (isot liitetiedostot ja salattu sähköposti)
     
  • Kirjaudu asiointipalveluun (katso oman kiinteistösi tiedot, hae lainhuutoa tai maanmittaustoimitusta, osta kiinteistöihin liittyviä otteita ja todistukia)
  • Siirry kiinteistövaihdannan palveluun (tee kiinteistön luovutus verkossa, hae kiinnitystä tai sähköisen panttikirjan siirtoa)

Noudatathan myös käsihygieniasta annettuja suosituksia ja vältäthän kättelemistä. Tutustu ohjeisiin THL:n nettisivuilla.

Uusimmat uutiset ja blogit