Hyppää pääsisältöön

Helsingin, Lohjan ja Porvoon palvelupisteissä asiointi vain ajanvarauksella 23.8.2021 alkaen

Muuttuneen koronatilanteen vuoksi Helsingin, Lohjan ja Porvoon asiakaspalvelupisteet siirtyvät 23.8.2021 alkaen palvelemaan asiakkaita toistaiseksi vain ajanvarauksella.

Suosittelemme asioimaan Maanmittauslaitoksen kanssa puhelimitse tai käyttämään sähköisiä asiointipalveluja. Jos asiointisi ei onnistu sähköisten palvelukanaviemme avulla, voit varata ajan soittamalla puhelinpalveluumme.

Otathan huomioon, että palveluajat järjestetään palvelupisteen aukioloaikojen puitteissa ja ajanvaraus ei välttämättä onnistu samalle päivälle.

Asiakaspalvelumme palvelee sähköisesti ja puhelimitse ma-pe klo 9–16.15.

  • Puhelin 029 530 1110 (suomeksi) tai 029 530 1120 (ruotsiksi). Soittaminen maksaa soittajan oman liittymäsopimuksen mukaisen paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun.
  • Voit ottaa meihin yhteyttä myös Chat-palvelumme kautta ma-pe klo 9–15.30. Chat-palvelumme löydät etusivun oikeasta ala-laidasta.
  • Sähköinen yhteydenotto lomakkeella
  • Sähköposti asiakaspalvelu@maanmittauslaitos.fi
  • Turvaviesti-palvelu (isot liitetiedostot ja salattu sähköposti)
     
  • Kirjaudu asiointipalveluun (katso oman kiinteistösi tiedot, hae lainhuutoa tai maanmittaustoimitusta, osta kiinteistöihin liittyviä otteita ja todistukia)
  • Siirry kiinteistövaihdannan palveluun (tee kiinteistön luovutus verkossa, hae kiinnitystä tai sähköisen panttikirjan siirtoa)

Noudatathan myös käsihygieniasta annettuja suosituksia ja vältäthän kättelemistä. Tutustu ohjeisiin THL:n nettisivuilla.

Uusimmat palvelutiedotteet